Biuletyn Informacji Publicznej Centrum Nauki Kopernik
- Informacje o Centrum
- Wizja, misja i wartości
- Dokumenty organizacyjne
- Dyrekcja
- Rada Programowa
- Sprawozdania roczne z działalności
- Zamówienia publiczne i konkursy
- Oferty pracy
- Udzielanie informacji publicznej
- Informacje organizacyjne
- Deklaracja dostępności
- Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego 2021
- Rejestr zmian
CENTRUM NAUKI KOPERNIK poszukuje osoby do pracy na stanowisku:
Starszy specjalista ds. Produktu
w Dziale Marketingu i Sprzedaży
Miejsce pracy: mazowieckie/ Warszawa
Zakres obowiązków:
· opracowywanie koncepcji produktów Centrum Nauki Kopernik dla klientów B2B i B2C (gadżety, zabawki i zestawy edukacyjne, eksponaty, pokazy planetaryjne, szkolenia, warsztaty);
· wdrażanie pomysłów na nowy produkt pochodzący z działów merytorycznych Centrum Nauki Kopernik;
· nadzór nad procesem kreacji, prototypowania, produkcji i wdrażania produktu;
· opracowanie strategii sprzedaży produktu oraz jej wdrażanie;
· opracowanie polityki cenowej dla nowych produktów;
· planowanie promocji produktów;
· pozyskiwanie partnerów do produkcji i dystrybucji;
· nawiązywanie i utrzymywanie relacji z potencjalnymi klientami;
· analiza rynku i konkurencji (rynki na których obecne jest Centrum Nauki Kopernik), desktop research, zbieranie informacji o klientach ich potrzebach;
· opracowywanie budżetu dla podległych kategorii produktowych.
Wymagane kwalifikacje:
· minimum 5 lat na podobnym stanowisku (specjalista ds. produktu, product manager);
· umiejętność przeprowadzenia analizy rynku i wyciągania wniosków;
· znajomość dobrych praktyk dotyczących produkcji gadżetów i opakowań;
· znajomość dobrych praktyk dotyczących certyfikowania, udzielania licencji, i podpisywania umów z partnerami;
· znajomość języka angielskiego na poziomie C1.
Mile widziane:
· znajomość podstaw badań marketingowych, znajomość raportów;
· znajomość rynku centrów nauki i muzeów interaktywnych, rynku planetariów oraz rynku edukacyjnego;
· znajomość ustawy o zamówieniach publicznych.
Umiejętności:
- Umiejętność myślenia strategicznego
- Umiejętności negocjacyjne
- Spostrzegawczość, dociekliwość, ciekawość
- Umiejętność przewidywania trendów rynkowych
- Kreatywność
- Nastawienie na osiągniecie celu
- Duża samodzielność w działaniu
- Wysoka kultura osobista
Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie aplikacji do dnia 11.07.2017 roku,
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli
„Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Nauki Kopernik moich danych osobowych w celach związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacyjnego. Zostałam/łem poinformowana/y, że administratorem danych osobowych jest Centrum Nauki Kopernik z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 00-390) przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, a dane nie zostaną udostępnione podmiotom trzecim. Oświadczam, iż jestem świadoma/y prawa do wglądu do swoich danych, prawa poprawiania danych oraz prawa do żądania usunięcia danych, a dane zostały podane dobrowolnie.”
Zgłoszenia bez załączonej powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.