Biuletyn Informacji Publicznej Centrum Nauki Kopernik

A A A

Specjalista ds. obsługi Centrum Konferencyjnego

Miejsce pracy: mazowieckie/ Warszawa

Zakres obowiązków:

  • obsługa audiowizualna wydarzeń organizowanych przez Centrum Konferencyjne Kopernik
  • przygotowanie i konfiguracja sprzętu AV,
  • konserwacja i nadzór nad sprzętem AV,
  • współpraca z zewnętrznymi firmami obsługującymi konferencje w Centrum Konferencyjnym Kopernik,
  • obsługa klientów korzystających z sal szkoleniowych,
  • ścisła współpraca z organizatorami imprez,
  • kontakt z firmami serwisującymi wyposażenia i sprzęt w Centrum  Konferencyjnym Kopernik,
  • prace biurowe.

Wymagane kwalifikacje:

  • doświadczenie w obsłudze audiowizualnej konferencji i/lub eventów,
  • umiejętności instalacji oraz konfiguracji sprzętu multimedialnego i nagłośnieniowego,
  • zdolności organizacyjnych, umiejętności planowania i samodzielności w działaniu,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
  • biegłej obsługi komputera (wiedza z zakresu użytkowania a także konfiguracji urządzeń peryferyjnych),
  • znajomość pakietu MS Office w szczególności PowerPoint i Excel,
  • zdolności manualne,
  • odpowiedzialności, dokładności, rzetelności,
  • dyspozycyjność do pracy zmianowej oraz pracy w weekend.

Mile widziane:

  • znajomość prawa zamówień publicznych,
  • wykształcenie techniczne elektroniczne lub pokrewne.

Oferujemy:

  • stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • ciekawą pracę w kreatywnym zespole,
  • dużą różnorodność zadań,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • pakiet socjalny.

 

 

Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie aplikacji do dnia 04.06.2017 roku,

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych Dz.U 2016 poz. 992)".

Zgłoszenia bez załączonej powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.