logoBIP gov  herb
Strona Główna
  • Wytworzony przez: Administrator
  • Stanowisko wytwarzającego: Administrator
  • Data wytworzenia: 15-12-25

CENTRUM NAUKI KOPERNIK

 

poszukujemy kandydatek i kandydatów do pracy w Dziale Obsługi Klienta na stanowisku

 

Młodszy/a specjalista/ka ds. obsługi klienta

(umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika)

 

1 etat

  

Miejsce pracy: Warszawa, Powiśle

Jeśli posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, jesteś komunikatywny i dobrze zorganizowany, a dodatkowo dobrze znasz język angielski oraz jesteś gotowa/y do pracy również w weekendy, prześlij do nas swoją aplikację!

 



Zakres obowiązków

  • Obsługa bezpośrednia klienta w kasach Centrum i Planetarium (w zależności od zaplanowania),
  • obsługa telefoniczna klienta na infolinii Centrum Nauki Kopernik,
  • informowanie o ofercie, sprzedaż biletów w kasach i telefoniczna rezerwacja biletów,
  • obsługa systemu sprzedaży biletów oraz wystawianie faktur,
  • realizacja procesu rezerwacji wizyt dla zwiedzających,
  • zapewnienie wysokiego standardu obsługi klientów,
  • budowanie pozytywnych relacji z klientem.



Czego oczekujemy

  • Wykształcenie min. średnie,
  • doświadczenie na stanowiskach pracy związanych z obsługą klienta lub sprzedażą,
  • dobra znajomość języka angielskiego (min. B1/B2),
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  • orientacja na klienta, wysoka kultura osobista,
  • skrupulatność i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • odporność na stres, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
  • dyspozycyjność do pracy zgodnie z grafikiem od poniedziałku do niedzieli,
  • gotowość do pracy zmianowej oraz w weekendy.,
  • zaświadczenie o niekaralności.

Mile widziane:

  • Umiejętność obsługi kasy fiskalnej,
  • doświadczenie w pracy na infolinii,
  • znajomość języka ukraińskiego lub innego języka obcego,
  • ukończenie szkoleń z zakresu profesjonalnej obsługi klienta.



Oferujemy

  • umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika na ok. 1 rok,

oraz:

  •  
  • Umowa o pracęMożliwość pracy hybrydowej
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie do karty sportowej
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • Dofinansowanie do wypoczynku
  • Świadczenia świąteczne
  • System premiowy
  • Dostęp do platform rozwojowych
  • Inspirujące i profesjonalne środowisko pracy
  • Dostęp do kafeterii benefitowej
  • Vouchery do Kopernika
  • Inspirujące i profesjonalne środowisko pracy
  • Doskonała lokalizacja biura

 

Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie aplikacji za pośrednictwem formularza aplikacyjnego przez stronę internetową do 24.12.2025r.



Link do formularza
https://kopernik.elevato.net/pl/mlodszya-specjalistaka-ds-obslugi-klienta-w-dziale-obslugi-klienta-umowa-na-czas-okreslony-w-celu-zastepstwa,ja,3294?source=3769

Link do szczegółów oferty pracy
https://kopernik.elevato.net/pl/mlodszya-specjalistaka-ds-obslugi-klienta-w-dziale-obslugi-klienta-umowa-na-czas-okreslony-w-celu-zastepstwa,j,3294?source=3769