Biuletyn Informacji Publicznej Centrum Nauki Kopernik
- Informacje o Centrum
- Wizja, misja i wartości
- Dokumenty organizacyjne
- Dyrekcja
- Rada Programowa
- Sprawozdania roczne z działalności
- Zamówienia publiczne i konkursy
- Oferty pracy
- Udzielanie informacji publicznej
- Informacje organizacyjne
- Deklaracja dostępności
- Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego 2021
- Rejestr zmian
CENTRUM NAUKI KOPERNIK poszukuje osoby do pracy na stanowisku:
Starszy specjalista ds. produktu w dziale Marketingu i Sprzedaży
Miejsce pracy: mazowieckie/ Warszawa
Zakres obowiązków:
- opracowywanie koncepcji produktów Centrum Nauki Kopernik dla klientów B2B i B2C (gadżety, zabawki i zestawy edukacyjne, eksponaty, pokazy planetaryjne, szkolenia, warsztaty);
- wdrażanie pomysłów na nowy produkt pochodzący z działów merytorycznych Centrum Nauki Kopernik;
- nadzór nad procesem kreacji, prototypowania, produkcji i wdrażania produktu;
- opracowanie strategii sprzedaży produktu oraz jej wdrażanie;
- opracowanie polityki cenowej dla nowych produktów;
- planowanie promocji produktów;
- pozyskiwanie partnerów do produkcji i dystrybucji;
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji z potencjalnymi klientami;
- analiza rynku i konkurencji (rynki na których obecne jest Centrum Nauki Kopernik), desktop research, zbieranie informacji o klientach ich potrzebach;
- opracowywanie budżetu dla podległych kategorii produktowych.
Wymagane kwalifikacje:
- minimum 5 lat na podobnym stanowisku (specjalista ds. produktu, product manager);
- umiejętność przeprowadzenia analizy rynku i wyciągania wniosków;
- znajomość dobrych praktyk dotyczących produkcji gadżetów i opakowań;
- znajomość dobrych praktyk dotyczących certyfikowania, udzielania licencji, i podpisywania umów z partnerami;
- znajomość języka angielskiego na poziomie C1.
Mile widziane:
- znajomość podstaw badań marketingowych, znajomość raportów;
- znajomość rynku centrów nauki i muzeów interaktywnych, rynku planetariów oraz rynku edukacyjnego;
- znajomość ustawy o zamówieniach publicznych.
Umiejętności:
- Umiejętność myślenia strategicznego
- Umiejętność przewidywania trendów rynkowych
- Umiejętności negocjacyjne
- Spostrzegawczość, dociekliwość, ciekawość
- Kreatywność
- Nastawienie na osiągniecie celu
- Duża samodzielność w działaniu
- Wysoka kultura osobista
Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie aplikacji do dnia 04.05.2017 roku,
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych Dz.U 2016 poz. 992)".
Zgłoszenia bez załączonej powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.